Ubisoft îi plac mai mult jocurile concentrate, decât ca un singur joc să facă totul

Ubisoft a spus că abordarea actuală a dezvoltării jocurilor este să se concentreze pe proiecte specifice pentru a se asigura că fiecare joc este relevant pentru publicul țintă, mai degrabă decât să încerce să răspundă unei mulțimi largi, nespecifice.

La un briefing de presă recent al Ubisoft, vicepreședintele, Fawzi Mesmar a vorbit într-o prezentare pentru a explica de ce concentrarea, mai degrabă decât ideile generale, au fost componente importante ale procesului actual de dezvoltare al comitetului editorial. El a discutat despre această idee într-un interviu ulterior cu IGN, spunând că compania nu vrea să facă toate lucrurile.

Vrem să luăm o decizie în jurul primului joc și al celui de-al doilea. Ar trebui să mergem pentru asta, și ne angajăm și suntem de acord cu acest fel, astfel încât să poată face oamenii fericiți, dar nu tuturor. Și asta e în regulă, spuse el. Credem că un joc mai concentrat este mai bine pentru cei cărora le place acest tip de joc.

Se încarcă

Când a fost întrebat dacă Assassins Creed Mirage axat pe stealth este un bun exemplu în acest sens, Mesmar a confirmat că seria face parte din această strategie și că franciza este un exemplu excelent al acestei abordări.

Există o mulțime de tipuri diferite de jucători care se pot bucura de Assassin’s Creed. Ne bazăm pe toate, în loc să producem un joc care să se adreseze oricărui potențial fan al Assassin’s Creed, a spus el. Cei care vor să-și revizuiască rădăcinile vor face un joc pentru ei (cu Mirage și, sperăm, pentru alții care nu și-au dat seama de acel clasic când a apărut). [We are making] o experiență multiplayer, o experiență mobilă și o experiență RPG mare. Avem destul de multe tipuri diferite de elemente de privit. Și asta exemplifică viziunea editorială pe care am stabilit-o, în care nu vom face un singur joc pentru toată lumea, ci am creat un joc pentru tine și ne-am concentrat și ne-am luat decizia.

Acea dorință de concentrare este o extensie a obiectivului Ubisoft: ca fiecare oră de joc să conteze. Nu ne-am gândit la asta, deoarece profunzimea experienței se referă la a ne asigura că fiecare oră contează pentru jucătorii noștri și ei simt că este timpul petrecut bine, a explicat Mesmar.

M-am mai bine. Infinity-inspired Assassins este un spectacol la început. 2 Imagini

Mesmar a continuat să spună că inovația continuă va genera acel sentiment de timp bine petrecut. [We have] Pilonul inovației pentru toate jocurile noastre care urmează, precum și ceva nou și unic, cum ar fi o răsturnare și o răsturnare a unui gen, a spus el. Așadar, fiecare proiect Ubisoft va analiza acest aspect și va încerca să se diferențieze, să ofere profunzime, să ofere un nivel mai ridicat de calitate și să ofere noi modalități de conectare, interacțiune și exprimare.

Mai multe de la Ubisoft, citiți mai multe despre ce va face Assassin’s Creed Infinity cu seria istorică și totul anunțat la recenta prezentare.

Leave a Comment

Your email address will not be published.