Riot își propune să abordeze aproximativ 3 miliarde de rapoarte anuale ale jucătorilor din League, VALORANT și Wild Rift cu detectare automată și învățare automată

Echipa Player Dynamics de la Riot Games se ocupă cu un număr obscen de rapoarte ale jucătorilor în joc, dar dezvoltatorii intenționează să implementeze câteva metode noi de evaluare în titlurile lor principale pentru a reduce cantitatea de abuz de chat și toxicitatea în joc, în special în rândul repetat. infractorii.

Într-un Actualizare din 29 august privind dinamica jucătorului, Riot a spus că în 2021, a avut în medie aproximativ 240 de milioane de rapoarte în catalogul său de jocuri, rezultând un total anual puțin sub pragul de 3 miliarde. După propriile estimări, dacă fiecare angajat Riot ar petrece 365 de zile pe an doar examinând rapoarte, fiecare persoană ar trebui să revizuiască „aproximativ șase rapoarte pe minut pentru a ține pasul”.

Rezolvarea rapoartelor nu este un proces simplu, potrivit echipei Player Dynamics, care se concentrează exclusiv pe îmbunătățirea experiențelor jucătorilor și pe reducerea celor dăunătoare. Mulți jucători fac rapoarte pentru comportamente care nu merită penalizări, iar alții vor trimite rapoarte „deliberat rău intenționat”. În plus, comportamente precum hrănirea intenționată și trollingul sunt mult mai greu de detectat decât abuzul clar de chat/voce și comportamentul AFK.

Dar metodele și sistemele de penalizare existente ale Riot merg bine. Riot raportează că dintre toți jucătorii care au primit un raport în 2021, mai puțin de 10% dintre ei au primit un alt raport în anul calendaristic.

Cu datele primite în ultimii doi ani, echipa Player Dynamics de la Riot a reușit să dezvolte câteva modalități noi de a evalua comportamentul jucătorului. Evaluarea automată a vocii este setată pentru a fi adăugată VALORANT mai târziu în acest an, fiecare raport pe care îl primește este setat să își îmbunătățească capacitatea de a detecta comunicațiile vocale perturbatoare. Investițiile în învățarea automată și adăugarea de suport în mai multe limbi ar trebui să îmbunătățească evaluarea automată a textului, iar echipa extinde, de asemenea, lista de cuvinte cu toleranță zero.

Echipa Player Dynamics depune chiar mai mult efort pentru a viza infractorii recidivanti, infractorii bazați pe chat, alimentatorii, AFKers și aruncătorii, în timp ce explorează opțiunile care le-ar permite să pedepsească infractorii în timp real.

Multe dintre aceste soluții și caracteristici ar trebui să fie lansate în anul următor.

Leave a Comment

Your email address will not be published.