Recenzie „Meet Cute”: Kaley Cuoco și Pete Davidson fac echipă într-o comiție romantică în stil „Groundhog Day”

CNN

Romantismul care călătorește în timp are o istorie neregulată (doar intreaba HBO), dar la fel ca „Ziua marmotei”, asta nu împiedică variațiile pe tema să apară din nou și din nou. Introduceți „Meet Cute”, un titlu neajutor de generic pentru un film cel mai remarcabil pentru împerecherea lui Kaley Cuoco și Pete Davidson, într-un concept cu abia suficientă carne pentru un episod „Black Mirror”, ceea ce explică probabil sosirea acestuia prin Peacock.

Sheila din Cuoco se apropie de Gary lui Davidson într-un bar, iar cei doi petrec o noapte romantică împreună cunoscându-se, chiar dacă comportamentul ei se simte ocazional puțin neplăcut. Asta înainte ca ea să explice că are acces la o mașină a timpului (situată la salonul de unghii local, din anumite motive), permițându-i să călătorească înapoi o zi, iar și iar, retrăind și revizuind prima lor întâlnire.

Deși Gary este de înțeles sceptic, el este, de asemenea, irezistibil atras de ea. „Doar lucrăm”, îi spune Sheila, o teorie pe care o poate pune la încercare, iar și iar, modificând natura interacțiunii lor în moduri mici și nu atât de mici și văzând cum se desfășoară.

Formula este, evident, plină de potențial, ceea ce explică de ce scriitorii continuă să revină la ea, de la „50 First Dates” la recentul film Andy Samberg „Palm Springs.” Totuși, conceptul este plin de pericole, începând cu aspectul vag crud cu cât scenariul se prelungește (chiar și într-un film de 90 de minute) și întrebarea cum să te eliberezi de cerc într-un mod creativ, o provocare care „ Meet Cute” (regia Alex Lehmann din scenariul lui Noga Pnueli) nu poate depăși în totalitate.

„Este în regulă ca lucrurile să fie dezordonate uneori”, îi spune Sheila lui Gary, o replică care are o anumită semnificație în povestea mai largă, dar care nu se aplică neapărat la fel de bine în acest tip de exercițiu.

După ce a urmat „The Big Bang Theory” cu un vehicul de evaziune (oricum pentru un sezon) în interior „Însoțitorul de zbor”, Cuoco și-a demonstrat talentul ca producător și vedetă și ea este cu adevărat centrul poveștii. Cât despre Davidson, el a fost găsit nu lipsesc rolurile de filmdar absolventul „Saturday Night Live” pare prins într-un alt tip de buclă, una care încă îl face mai celebru pentru el. relații în afara ecranului decât eforturile sale profesionale.

Sincer, doar valoarea marcantă a echipelor lor reprezintă probabil o victorie modestă pentru serviciul de streaming al NBC. Acestea fiind spuse, ar fi fost frumos dacă „Meet Cute” ar fi făcut puțin mai mult pentru a valorifica atenția, deși, așa cum este, nu există nicio întoarcere în timp pentru a remedia asta.

„Meet Cute” are premiera pe 21 septembrie pe Peacock.