Omega Strikers pune personaje asemănătoare Ligii în meciuri de fotbal cu o valoare mare

Omega Strikers este un joc inteligent conceput; la început, am fost atras de personajele pline de culoare și de premisa simplă. Dezvoltatorul Odyssey Interactive, alcătuit din foști lideri de la Riot Games, a fost suficient de curajos să întrebe: Ce se întâmplă dacă League of Legends personajele, cu abilitățile lor unice și personalitățile puternice, s-au așezat să joace un joc de fotbal în trei la trei?

Polygon a fost invitat la un test de previzualizare a Omega Strikersiar răspunsul este că este rapid, distractiv și dinamic; Omega Strikers este genul de joc în care ai chef să joci unu o rundă rapidă pentru a ucide câteva minute, și apoi uh-oh Spaghettios, au trecut 45 de minute.

O rundă a jocului începe cu un draft rapid în care fiecare echipă își alege atacanții. Există o distribuție mică, dar eclectică de personaje, cu mai multe pe drum, iar jucătorii pot alege dintre 10 personaje îngrijite. Lista este o gură de aer proaspăt; există o vrăjitoare timidă înconjurată de zâne familiare, o fată în haine spațiale, un urs prietenos uriaș și un tip fără cămașă care trage foc din mâinile lui.

Omega Strikers - Lista inițială a Omega Strikers, care arată o fâșie de artă a personajelor pentru primele 10 personaje jucabile.

Imagine: Odyssey Interactive

„Am vrut să creăm ceva care să aibă un atractiv și accesibilitate larg. Nu am vrut să mergem pe un traseu întunecat și plin de fantezie. Am vrut să creăm, cum ar fi, o — o numim o viziune plină de speranță și energică asupra viitorului. Un amestec de Splatoon și Overwatch oarecum puse împreună”, spune Dax Andrus, co-fondatorul Odyssey Interactive. „Pasurile tale în joc sunt atenuate, iar maximele tale sunt accentuate de acest stil distractiv și energic, care te ridică pe măsură ce îl joci.”

Odată ce ți-ai blocat atacantul, intri într-un meci care durează doar câteva minute. Acesta este un ritm bun pentru că este greu să te enervezi vreodată prea mult Omega Strikers; pur și simplu nu este suficient timp investit pe meci. Pierderile se scurg ca apa de pe spatele unei rațe. În schimb, m-aș trezi că admir piesele unui adversar și mă întreb dacă aș putea să le reproduc și eu. În același timp, momentele înalte încă cântă; efectele cinetice, efectele vizuale puternice și acțiunea clară se simt bine. Câștigurile se simt grozav, pe măsură ce camera mărește pe atacantul tău, jocul joacă un pic MVP outro și există o cantitate adecvată de fanfară.

„Este un joc foarte bazat pe caracter în care toată lumea joacă într-un mod foarte diferit, nu doar prin designul trusei de bază, ci și sporit de opțiunile de antrenament și [customizing] modul în care interacționezi cu PvPing cu alți jucători sau te concentrezi pe punctaj”, spune Richard Henkel, co-fondator și președinte Odyssey, în apelul cu Polygon. „Există o mulțime de variante și felul în care pot arăta acele momente înalte diferă – unii jucători sunt super agroși, alții sunt trăgători de ochi sau caută să atingă toate golurile care rup glezna.”

Omega Strikers - O echipă înscrie un gol lovind pucul galben strălucitor în zona inamicului;  Pe ecran sunt prezentate Juno, o fată cu slime teal într-un costum spațial roz, și Juliette, o tânără exuberantă cu fața bandajată și vopsea roșie în păr.

Imagine: Odyssey Interacitve

Fiecare meci începe cu jucătorii aranjați pe hartă în formații de trei. Odată ce jocul începe, golul începe ca un decalaj foarte îngust. În timp, se lărgește, creând un sentiment crescând de presiune. Personajele au fiecare abilități unice; de exemplu, am jucat rolul unei vrăjitoare care putea să creeze zone pentru a-și accelera aliații și să arunce tornade pentru a-și uimi inamicii.

Toate marginile aspre care complică un meci de Overwatch sau League of Legends au fost șlefuite. Nu există capcane de stăpânire, chat text (o decizie foarte deliberată, spune Henkel) și sisteme automate pentru a detecta durerea. Am descoperit că singura modalitate de a întrista cu adevărat pe cineva este să alergi spre ei în timp ce camera se concentrează asupra ei pentru o sărbătoare după gol și să trimiți spam o emoție prostească.

Omega Strikers este construit cu un nucleu mic, puternic, dar este clar că jocul are loc să se extindă. Odyssey intenționează să lucreze cu creatori, inclusiv o cotă de venit de 1% în primul sezon cu un creator a cărui comunitate câștigă cele mai multe jocuri. Dezvoltatorul intenționează să verifice creatorii pentru a menține programul; ideea este de a menține jocul acceptabil pentru o seară de jocuri de familie sau un club de colegiu. Există, de asemenea, loc pentru sporturi colegiale, benzi desenate și poate chiar și alte jocuri.

Cerul este limita și în timp ce Omega Strikers este în prezent mic și umil, Odyssey speră că distracția de la un moment la altul va crea impulsul de lansare și va duce la o comunitate de bază puternică. Omega Strikers se lansează vineri în versiune beta pe Steam; se va rula pe alte platforme în actualizări succesive.

Leave a Comment

Your email address will not be published.