O nouă întorsătură a genului de simulare

Genul jocului de simulare este extrem de popular, cu titluri ca Valea StardewPăstrarea cimitirului și Cultul Mielului în prezent conducând pachetul. Echipa de la MassHive Media a vrut să se alăture distracției, dar într-un mod propriu, unic. S-au dus vremurile de preluare a fermei bunicului și orele lungi de cultivare a pământului și de recoltat recolte. Permis de poțiune își propune să dea o nouă întorsătură poveștii clasice a jocului sim.

Permis de poțiune va avea jucători să preia rolul chimistului din Moonbury pentru a aduna ingrediente, a diagnostica și a găsi remedii, a crea poțiuni, a avea grijă de rezidenți și multe altele. Înainte de lansarea jocului din 22 septembrie, CGMagazine nu numai că a avut șansa de a face o recenzie Permis de poțiunedar ne-am întâlnit cu directorul de creație la MassHive Media, Andika Pradana, pentru a vorbi puțin despre inspirația din spatele ei și despre ce sperau ei cu cel mai nou titlu de simulare.

Permis de poțiune: o întorsătură a genului de simulare 8

CGMagazine: Unde a găsit echipa inspirația pentru poveste?

Andika Pradana: Toți membrii echipei noastre sunt jucători pasionați, în special față de genuri de simulare. Prima noastră inspirație ne-a venit Păzitorul cimitiruluicare are o poveste interesantă și o mecanică de joc.

Exact ca Păzitorul cimitirului, am vrut să evidențiem un loc de muncă din viața reală pentru viitorul nostru joc de simulare și, astfel, am creat Permis de poțiune— o poveste despre un chimist ca protagonist principal care se ocupă de misterioasa pandemie care a avut loc într-o insulă izolată în 2018.

CGMagazine: Permis de poțiune ne-a fost împărtășită ca „Stardew-esque”, de ce alegerea de a face jocul în același tip de stil?

Andika Pradana: Ne iubim cu adevărat jocuri pixel art ca Valea Stardew pentru că este unul dintre acele jocuri speciale pe care le-am jucat în copilărie. Am vrut să facem un joc bazat pe un gen pe care îl iubim și un stil vizual care a însemnat foarte mult pentru noi, când eram copii.

CGMagazine: Ce setează Permis de poțiune în afară de altele Valea Stardew-ca jocuri?

Andika Pradana: Ei bine, nu există agricultură Permis de poțiune. Acea rutină a jucătorilor care se îngrijesc de grădinile și fermele lor este înlocuită cu tratarea sătenii bolnavi din oraș. În afară de mecanica de joc, Permis de poțiune oferă, de asemenea, un alt tip de obiectiv și o poveste unică pe care nu vrem să o stricăm aici.

Permis de poțiune: o întorsătură a genului de simulare

CGMagazine: Care au fost unele provocări din spatele dezvoltării Permis de poțiune?

Andika Pradana: Setarea narațiunii pentru a se potrivi în mecanica jocului a fost unul dintre cele mai dificile lucruri pe care le-am întâlnit până acum. Am efectuat anumite ajustări pentru a ne asigura că toate elementele jocului sunt aliniate împreună.

CGMagazine: Adunarea prin hrană și luptă par a fi importantă pentru joc. Ce fac alte elemente de joc Permis de poțiune concentrează-te pe?

Andika Pradana: Mecanismul de diagnosticare și vindecare a pacientului este unul dintre punctele centrale ale jocului. Am vrut să sporim experiența jucătorilor ca chimist care diagnosticează, găsește remedii și tratează pacienții până când aceștia sunt recuperați.

CGMagazine: Cât de mult face personalizarea Permis de poțiune permiteți, indiferent dacă acesta este caracterul, casa dvs. sau stilul de joc?

Andika Pradana: Fiecare poțiune din joc poate fi creată prin amestecarea și potrivirea unei varietăți de ingrediente. Jucătorii își pot scrie rețeta de poțiune personalizată oricum doresc, ceea ce face ca acest proces de creare a poțiunii să fie mult mai semnificativ pentru individ.

Permis de poțiune: o întorsătură a genului de simulare 6

CGMagazine: Care a fost cel mai important lucru? MassHive Media ați vrut să faceți bine în timp ce creați jocul?

Andika Pradana: Pe plan intern, am vrut să ne dovedim că ne putem dezvolta propriul joc de simulare, dar cu propria noastră întorsătură personală. Pe plan extern, am vrut ca jucătorii să experimenteze cum se simte să fii cel mai mare chimist de pe insulă.

CGMagazine: Și doar pentru distracție, care este partea ta preferată Permis de poțiune?

Andika Pradana: Personal, aș spune partea de diagnosticare a pacientului. „Playing doctor” a fost unul dintre acele jocuri imaginare pe care le-am jucat cu prietenul meu în copilărie. Pentru a putea încarna acea amintire semnificativă în Permis de poțiune este o realizare foarte semnificativă în cariera mea.

Leave a Comment

Your email address will not be published.