Joc multiplayer Assassin’s Creed în dezvoltare de la Rainbow 6 Siege, For Honor Devs

Ubisoft a anunțat o mână de Assassin`s Creed jocuri în timpul prezentei sale recente. Compania a spus, de asemenea, că „investiga” readucerea jocului multiplayer Assassin`s Creed experiențe, dar sa oprit acolo la acel angajament nebulos. Cu toate acestea, Ubisoft a vorbit mai substanțial despre un multiplayer Assassin`s Creed joc cu ușile închise printr-un proiect numit (sau cu nume de cod) Invictus.

lui Axios raport afirmă că Invictus este realizat de dezvoltatori care au lucrat la Rainbow 6 Siege și Pentru Onoareambele fiind elemente de bază pentru multiplayer pentru editor în ultima generație. Invictus va face, de asemenea, parte Assassin’s Creed Infinitycare va acționa ca un hub pentru viitoare intrări.

Reporterul Axios Stephen Totilo a distribuit mai multe pe Twittermenționând că vicepreședintele producător executiv Marc-Alexis Côté a arătat o imagine conceptuală a personajelor familiare (și a unei ființe minotaur-esque), implicând Invictus ar implica protagoniști și antagoniști din intrări anterioare. Côté a remarcat, de asemenea, că nu ar avea un cadru central, ceea ce înseamnă că probabil va sări în diferite perioade de timp și locuri.

RELATE: Trailerul de dezvăluire al lui Assassin’s Creed Mirage arată o nouă locație la Bagdad

Côté a fost puțin mai direct cu Eurogamerspunând priza că este „parte din [their] intenția creativă de a pune o punte între diferit Assassin`s Creed jocuri împreună într-o experiență multiplayer” care este „inspirată din ce [Ubisoft has] făcut în trecut.” Dar chiar și cu acele inspirații, va fi în continuare un „nou tip de experiență multiplayer”, potrivit Côté.

Assassin`s Creed a renunțat la multiplayer în ultimele sale intrări. În timp ce 2015 este defamat universal Unitate a avut cooperare, seria nu a mai avut multiplayer competitiv din 2014 Steag de pirați. Tradiția a început în anii 2010 Fraternitate și i-au văzut pe utilizatori urmărindu-și și urmărindu-și ținta în timp ce îi evită pe cei din coada lor.

Côté a confirmat, de asemenea, lui Axios că Ubisoft nu dezvoltă un remaster al originalului Assassin`s Creed sau un fel de crossover cu Originile, ambele fiind zvonuri puternic. Cu toate acestea, el nu a vrut să închidă complet ușa ideii de a dezvolta o versiune îmbunătățită a acelui debut din 2007 cândva în viitor.

LEGE: Totul a fost anunțat la evenimentul Ubisoft Forward din septembrie 2022

Côté a mai adăugat că roșu, intrarea din Japoniava primi mai mult timp de dezvoltare pentru a „ajunge [a] calitate superioară și să fie mai durabile din punct de vedere uman și tehnologic.” roșu va fi, de asemenea, un titlu „epic” cu ani de conținut post-lansare și va fi asemănător Valhalla și Odiseea in aceasta privinta.

Dar chiar si asa roșu va fi mai asemănător cu cele două jocuri, Hexe nu va fi tăiat din aceeași pânză. Côté a remarcat că Ubisoft „nu iese cu un alt joc de 150 de ore imediat după roșu” și asta roșu și Hexe pot convietui concomitent deoarece sunt structurati diferit. Ubisoft nu a confirmat încă exact ce Hexe va fi și trailerul său a fost foarte vagdar rapoartele anterioare au remarcat că ar avea loc în timpul Sfântului Imperiu Roman în timpul secolului al XVI-lea și gravitează în jurul vânătorii de vrăjitoare.

Leave a Comment

Your email address will not be published.