Intel arată că Arc A770 îl bate pe RTX 3060 în benchmark-uri de ray tracing

Perspectiv: Mașina de marketing Intel a produs încă un videoclip despre arhitectura și caracteristicile seriei Arc, de data aceasta cu accent pe ray tracing. Dacă afirmațiile Intel sunt valide, Arc 7 A770 ar putea avea performanțe remarcabile de ray-tracing pentru nivelul său.

Videoclipul este pus în scenă ca un interviu cu Ryan Shrout, agent de marketing Intel, care pune întrebări unui inginer infam. Tom Petersen, cunoscut cel mai bine pentru cei 15 ani ca lider Nvidia. Acum, el furnizează beneficiile accelerației hardware Intel de urmărire a razei. El explică bine în prima jumătate a videoclipului de mai sus, așa că aruncați o privire dacă sunteți interesat.

În a doua jumătate, Petersen prezintă grafic ratele de cadre ale A770 și 3060 în 17 jocuri cu ray tracing activat. Văzând rezultatele, el spune: „Câștigăm cel mai mult – câștigăm, într-adevăr”. Dar, pentru a oferi Intel beneficiului îndoielii, voi cita și afirmația pe care o face în scrisul mic: „A770 oferă performanțe competitive de urmărire a razei față de RTX 3060 la 1080p într-un eșantion de jocuri populare”.

Competitiv sau câștigător? Aruncă o privire la graficul Intel și decideți singur.

Iată unde v-aș avertiza că Intel ar fi putut alege aceste jocuri, cu excepția faptului că probabil că nu există alte jocuri care acceptă ray tracing pe GPU-urile Arc. În orice caz, nu pune prea multă încredere în cifrele Intel.

În medie, Arc A770 este cu aproape 13% mai rapid decât RTX 3060. Intel beneficiază de unele schimbări mari în favoarea sa, cum ar fi un avans de 56% în Fortnite și un avans de 31% în Metro Exodus. Cu toate acestea, A770 rămâne considerabil în urmă în Battlefield V și „Guardians of the Galagy [sic].”

Intel spune că a efectuat benchmark-uri cu setările jocurilor la maxim, cu excepția justificată a estomparii de mișcare. Cu acele setări și la 1080p, fiecare joc putea fi jucat pe bara A770, poate Cyberpunk 2077 și Fortnite, dar în cea mai mare parte, ați dori să formați setările înapoi la mediu.

Dacă te uiți cu atenție, vei vedea că Ghostwire Tokyo a fost evaluat cu un driver beta care (se presupune) îmbunătățește performanța cu 25 la sută. Intel ar fi putut alege să nu adauge această etichetă, dar a făcut-o astfel încât și-a putut reitera planul de a îmbunătăți performanța seriei Arc cu fiecare actualizare a driverului.

La sfârșitul interviului, Shrout și Petersen vorbesc pe scurt despre utilizarea XESS împreună cu ray tracing. Nvidia și AMD sugerează fiecare să folosească tehnologiile lor de super eșantionare, DLSS și FSR, atunci când GPU-urile lor nu au puterea de a împinge rezoluția nativă cu ray tracing activat și este aceeași afacere aici. A770 obține unele câștiguri remarcabile cu XESS activat, dar va trebui să așteptăm și să vedem cum este calitatea imaginii.

Intel încă nu a împărtășit o dată de lansare pentru A770 sau pentru restul seriei, dar promite că se apropie. A770 este așteptat costă mai puțin de 400 USD și ar putea fi competitiv cu 3060 aproape de MSRP de 330 USD.

Leave a Comment

Your email address will not be published.